Pr-arbejde i Workz gav omtale i Børsen
Workz er et firma, der arbejder med forandringsprocesser, blandt andet ved at lave særlige spil til virksomheder, der gerne vil træne forandring, inden de kaster sig ud i den for alvor. Virksomhedens kunder tæller sværvægtere som Novo Nordisk, ISS og Chr Hansen.
De sidste par måneder har jeg haft den ære og fornøjelse at arbejde hjælpe Workz med tekst- og pr-arbejde en dag om ugen, hvilket har medført en række redigerede tekster på deres nye hjemmeside samt en del oversættelse af eksisterende tekster til engelsk.
Derudover har jeg arbejdet med pr-strategi for det seneste projekt hos Workz kaldet Bridgebuilders, som er et spil, der skal træne ledere i globale virksomheder i at lede på tværs af grænser og kulturer. Det er et meget interessant felt, som stiller store krav til ledernes evner. I den forbindelse har jeg udarbejdet presse- og baggrundsmateriale til spillet, der blandt har ført til en stor omtale i dagbladet Børsen, hvor blandt andet medarbejdere fra Chr Hansen samt udviklingsdirektøren fra Workz bliver interviewet.